zaterdag 30 januari 2016

Ariël

"Getver, wat een stank is dat toch!" De geur uit de net geopende vaatwasser komt ons tegemoet. "Hoe kán dat nou, zo'n sterk parfum. Dit is gewoon vies."
De aanbieding in de supermarkt was interessant, dus meteen flink ingeslagen. Maar inmiddels ben ik in staat om alle dozen zó de vuilnisbak in te kieperen. Het gaat niet alleen om de geur, maar ook smaken de borden en het bestek geparfumeerd. Ligt het aan het merk? Misschien een foutje in het productieproces? 

De irritatie loopt steeds hoger op en daarom wordt het tijd om verhaal te halen bij de fabrikant. Maar het zoeken in Google levert niets op. Geen klantenservice, geen e-mailadres, geen FAQ-lijst. Zuchtend kijk ik nog een laatste keer op de verpakking. Met de groene plastic doos in mijn hand lees ik de lettertjes, cijfertjes en symbooltjes. En blijft mijn blik rusten op een tekeningetje van een T-shirtje. 

De vier dozen zijn naar het washok verhuisd. We halen nog regelmatig sterk geurend serviesgoed uit de kasten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten